3 ayını doldurduktan sonra kucağımda 1-2 dk şeklinde başladım istemediği zaman zaten kaydırıyor kendini şimdi kendini kaldırıp oturmaya çalışıyor 😅 elimizi tutmasın direk kendini kaldırtıyor bi kaç doktorun görüşlerini dinleyerek başladım. Çoğu kişi ama doğru bulmuyor doktorlar öneriyor 🤔