Ozgullukben Hipp organik Elmalı sütlü tahıl bazlı ek gıdayı aldım ama internette bazı kötü yorumlar okudum sonradan verip vermemekte tereddüt ettim. Kullanıp memnun kalan veya alerjik reaksiyon yaşayan var mı ??
25moonlight2021 Ozgullukben bebeğim mamayı reddettiği zaman kullanmıştım 3 4 gün. Bi zararını görmedim açıkçası. Tok tutuyordu Bi de
Kbra_1992 Ozgullukben doktor bna hipp yada aptamil önerdi ama bulamadkm hero baby aldım gece için olanı 1kere yedirdim yani yedi ama genede 3üncü saatte uyandı alışkanlık oldu sanırım artık öle düşünüyorum 6ay 4 günlüğüz emmek yetmiyo zztn çok sütte gelmiyor
Ozgullukben 25moonlight2021 teşekkür ederim 🙏🏻 Hipp organik kullanıyoruz doğumdan itibaren ama umarım bir zararı olmaz.
Ozgullukben Kbra_1992 evet büyüdükçe süt yetmiyor gerçekten. Bende deneyeceğim ufak ufak bakalım ne tepki verecek. Bu arada hipp en kolay Migros’larda var her yerde olan market olarak söylüyorum 😊
Tavsaninanasi Hipp yulaflı kaşık mamadan kullanıyoruz 4+ olan . Bende değişik şeyler alacağım deneyeceğim