bebegim_herseyim Merhabalar, bugün ilk defa bebelac gold mama aldım ama aşırı tortu kaldı ve çözülmedi yeterince, böyle bir sorun yaşayan var mı.
Burculiceee bebegim_herseyim Sanırım bir soeun var mamalara önceden öyle değildi ama ben hem mamanın tadının değiştiğini düşünüyorum hem bugün bende fark ettim sanırım suyun ısısından iyi karışmıyor bazen su çok ılık olursa çözülmüyor
bebegim_herseyim Reyna evet kaynar suyla yaptım o kadar cok tortulandı ki sürekli biberonun uc kısmına toplandığı icin içemedi bile tıkadı orayı
Reyna bebegim_herseyim kaynar suyla yaptığınız için olmuştur. ayrıca mama kaynar suyla yapılmaz bütün vitaminlerini öldürürsünüz bir işe yaramaz ılık suyla yapılır çok yanlış ilerliyorsunuz
Burculiceee bebegim_herseyim Kaynamış ılımış suyla yapmanız daha yi sonuç almanızı sağlar kaynar suda mama kesik gibi olur