Bugün başıma gelen bi olayy.. eşimle kahvaltı hazırlıyorduk. Bebeğim kucağımdaydı. Uzanıp duruyodu bi yerlere. Tutuyodum bende. Eşim bişey gösterirken o sıra ketıldan tutmuş devirdi ayağıyla ayağım yandı tabi ben hic önemli değilim bebeğimin derisi soyuldu. Hemen ambulans falan çağırdık ettik. Şuan öyle bi ciğerim yanıyo ki anneliğimi sorguluyorum. Resmen bianlık bişeydi. Kendimi ömrüm boyunca affetmiycem asla. Allah n her günü kendimi sorgulayacam o kadar kötüyüm ki anlatamam çok şükür pansuman oldu cok ciddi bişey değilmiş hergün pansumana gidilecekmiş. Dua edin yavruma