İyi günler herkese ilk defa yazıyorum buraya fakat bilgilerinize ihtiyacım var. Öğrenci bir anneyim, bugün 2 aylık bebeğimin kontrolü ve aşısı vardı. 2 aylık olduğu için verem ve 5 li karma aşısı vardı. Önce onları yaptırmış eşim daha sonra özel aşıları sorunca rotanın yapılabileceğini duyup bir de onu yaptırmış. Şu an azıcık emip uyudu. Çok ateşlenir mi bu gece ya da bu aşıların bildiğiniz etkileri nelerdir? Ben yanında olsaydım aynı gün olmasına izin vermezdim ama eşim yaptırmış işte. Neler yapmalıyım