Merhaba güzel anne. Benim kızım 3 aylıkken çok şükür gaz problemimiz kalmadı. Ben gaz damlası ve probiyotik kullanıyordum. Gaz problemi bitince hepsini bıraktım. Zaten çokta ihtiyacımız yoktu. Sadece ben her yemeğimde bol kimyon kullanıyordum. O çok faydalı olmuştu.