Mamimo Bebeğim ilk doğduğunda memeyi çok güzel kavrıyordu fakat artık emerken ses çıkıyor, bu da düzgün ememediğinin ve hava aldığının göstergesiymiş. Bu yüzden çok gaz sancısı oluyor. Ben kahverengi bölgeyi veriyorum ağzına o kendini geri çekip sadece ucunu alıyor canım da çok yanmaya başladı sizce nasıl düzeltebilirim emmesini?
Krm91 Mamimo şuan aynı şeyi yaşıyorum,doğru düzgün emen bebeğim son günlerde saçma sapan cuk cuk tak tak sesleri çıkarmaya başladı,memeyi bi türlü ağzına yerleştiremiyor ucunu alıyor canımı çok yakmaya başladı,siz düzeltebildiniz mi bu durumu?