kizlar bugun 4. ayimiz bitti. bebegim gunlerdir sabaha karşı saat 4-5 civarı kalkıp uyumuyor :( gülüyor ilgi istiyor. uyutmaya calistigimda ağlıyor. gece uykusuna bazen 8-9 gibi geçiyor. bazen uyutamıyorum tüm çabalarımın sonucunda 23 gibi uykuya geçiyor. bu durumla nasıl başa çıkabilirim? gece 7-8 saatten fazla uyumasını nasil sağlarım? tecrübeli anneler size ihtiyacım var bi el atın bana 😪