1prens1prensesannesii Kızım 50 günlük. Çok ağlıyordu. Kakasını yapamadı. Hastaneye götürdüm lavman yaptı doktor. Rahatladı şükür yavrum. Eve geldim tekrar kaka yaptı bir kaç yerinde kan vardı küçük küçğk. Normal mi acaba?
kutubebegimmm 1prens1prensesannesii lavmanı nasıl yaptı kalın ucuyla mı muhtemelen o tahriş etti yada bebeğinizin kakası sertse o yaptı
VMS kutubebegimmm kakasini yapamayip lavman yaptirdigim bebegimde sut alerjisi cikmisti sizin zamanlarinizda kanda gelmisti