Metehan_ve_annesi şuan kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama benim bebeğim tam 1 yaşında galiba büyüdüğü İçin çiş miktarı arttı galiba bez ememeden çıkıyor dışına , külot bezde de aynısı cırtlı bezde de aynısı . Şu son dönemde sürekli çıkar oldu önceden bende yaşamıyordum böyle bi problem . Bakalım prima deneyeceğim bu gece markette prima vardı inşallah çıkarmaz