Kusciviltisi 1 yeni doğan takım 3 yeni doğan tulum 2 tane 0-3 ay tulum 3 tane 0-3 ay takım aldım sizce biraz daha almalıyım yoksa kalanını 3-6 ay mı alayım 3-6 ayı kaç tane almalıyım. Zıbınlarını içliklerini fazla fazla aldım o yüzden onu yazmadım
2minosprenses Kusciviltisi hmm kiz 0-3 aylik fazla alma bence cunku hemen kuculuyor kiyafetler 3-6 ay al bence aldigin kiyafetler yeterli diye dusunuyorum hamilemisin cnm hayirli olsun 💖💐😁
FZC Kusciviltisi 0 3 ay hemen küçülüyor zaten sen bundan sonra 3 6 yada 6 9 ay olarak devam edersin ama her zaman bir iki ay büyük almanı tavsiye ederim öyle çabuk büyüyorlar ki anlamayacaksın bile her zaman çıkıp yeni alman gerekebilir
Demus Kusciviltisi bence 3 6 ay al canım yetmez onlar.Bana da hep yeterli yeterli demişlerdi ama bebek sürekli kusuyo kakasi taşar bisi olur yetmiyorvalla ben pişman olmuştum az aldığıma ki 15 takım vardı en az
2minosprenses Kusciviltisi yani bilmemm ama 0-3 ay ne kadar aldiysan onun kadar al yada bir kac parca fazla al genede senin paran ve cocuguna bagli canim yabi kirletirmi cok falan bilemem ama 3 ay cabuk buyudukleri icin ben fazla tercih etmemmistim 😁
FZC Kusciviltisi çabuk büyüdüğü için kendi bütçene göre ayarlayıp alabilirsin anca şu kadar bu kar die sayı veremem
Kusciviltisi Demus valla banada herkes öyle diyor 3-6 ayı 12 takım aldım ama arttırsam mı diye düşünüyorum hep bilemedim o yüzden tecrübeli annelere danışmak istedim