e1if Selam kızlar bu sabah artık dayanamadım Peynir falan yedim, zaten sütüm yok denecek kadar azaldı sağıp veriyom emmediği için, yine sütü sağıp atmasam olur mu kaç saat sonra yapmam gerekiyor
Honki_Ponki e1if Neden öle bi yanlış yaptın anlamadım nevsin evladından dahamı önemli kuzum yanlış anlama ama sen sütünü sagıp atsanda bidahaki sagdıgın sütü verdiginde bişiy farketmiycek iki hafta yavrunun vicudundan çıkmıycak o süt toleresi ben de süt alerjisi bir bebek büyüttüm çok zorlandım ama asla yavruma zararı oldugunu bile bile yemedim canım cektigi halde keşke sende yemeseydin benimde sütüm yoktu ama oldugu kadar yetti .
Duygusuz e1if 7 ayı geckin diyet yapıyorum alerjik bebekler için anne sütü cok kıymetli yemeyin bebeginiz içtigi kadar anne sütü içsin. Sadece süt ürünü de degil yumurta et tavuk balık domates paketli ürün 3 4 ay dogru düzgün sebze dahi yemedim son bikaç aydır actım etleri suan süt ürünleri nı acıyorum İnş sorun cıkmazsa yumurta hala devam ediyor dahiliye Dr u bana artık emzirme sana yazık dedi vücudumda morluklar cıkmaya baslamıs tı artık vitamin almama ragmen ama daha cok minik yapamam ki en az 1 yasına kadar emzirmek istiyorum tabi hedef 2 yas ama. Sizde mahrum etmeyin yavrunuzu anne sütünden
e1if Honki_Ponki doğru haklısın kuzum ama sağdığımda 10 cc bile çıkmıyor biberonun dibini bile doldurmuyor
minikmelegimmmm Duygusuz meme reddi oldu mu hiç :( ben su an yaşıyorum 2.5 aylık daha diyetteyim bir aydır. Bir de mama vermedınız mı hıc
Duygusuz minikmelegimmmm hayır hiç mama vermedim meme reddi oldu 4 ay civarı oldu birde son 1 aydır diş cıkarıyor 2 aydır emmek istemiyor yani zor emiyor. 4 ay civarı meme emmeyi ce Dr a dedim mama yazar mısınız işte emmiyor falan sen öyle düşünme o mamalar asırı kötü kokuyor ve tadını bebekler begenmiyorsa sen devam et emzirmeye dedi bidaha da istemedim zaten.
minikmelegimmmm Duygusuz evet cidden öyle benımkı de emmıyor su an ama süt sağıyorum çok çıkmasa da çünkü mamayı asla yemıyor iğrenç tadı
Honki_Ponki e1if hiç emmiyorsa sıkıntı yok ama anne sütü veriyorsanız 2 hafta sütünüzü vermeyin bebekler bizim gibi degil yavrucum ondan dedim istersen öle yap ne olur ne olmaz sen iyi bi düşün genede
e1if Honki_Ponki 3 gün arayla sağdım sütümü 10 cc bile çıkmadı, bende o yüzden yedim peynir falan 🙄 belki bir umut göğüslerim ya dolarsa diye açtım postu
Honki_Ponki e1if Anladım kuzum benimde sütüm de azalma olmustu evet ama vitamin hapı içersen yedikleeinin karsılıgını hap ta karsılar bence bende öle oldu bizimde süt alerjimizin oldugu dönemde hem yumurta hem et hem süt ürünü tüketemedim ama bol yesillik ve kuru bkla gil çok tükettim vitamin hapınıda düzenli ldım çok şükür 5 ayda atlattık biz 3 aylıkken basladı bizimde alerjimiz asla düzenimi bozmadım sabrettim benimde sütüm az az geldi ama hem emzirdim hem ek gıdaya biraz erken basladım yapcak bişey yok napalım onlar iyi olsun da biz katlanırız herseye