Benim oğlumda öyle bir dediği aba anne arada baba her şeyi anlıyor yapıyor. 18 aylık. Hiç takmayın kızımda öyleydi 2,5 yaşında birden konuşmaya başladı şu an 3 yaşında ve öyle güzel konuşuyor ki hayretler içindeyim birden olduğu için. dil terapistine de gitmiştik o zaman bol bol konuşun oyun oynayın zamanı gelince konuşacaktır. Hiç takmayın