S_ozlem Kizlar oglumu 6 ay olana kadar emzirdim sonra emmek istemedi bende kestim memeden. Sütümde azaldı zamanla. Ama her sıktığım da göğüs ucunu süt geliyor 1 sene geçti neredeyse oglum 17 aylik. Böyle olan var mi? Normalmiş acaba sütün çekilmemesi?