Yigitinannesi yıllardır çikolata kistim vardı. Çocuğun olmaz tedavi olman lazım dediler. Çok şükür kendiliğinden hamile kaldım. Bir doktorum sezaryen olmak zorundasın kisti de alırız dedi. 7. Aya kadar tuvalet ihtiyacı haricinde yataktan çıkmak yok dedi. Doktor değiştirdim. Asla bunlara gerek yok istediğini yapabilirsin dedi. Son günüme kadar bütüb işimi yaptım,her gün yürüdüm sporumu yaptım ve çok şükür normal doğumla da bebeğimi kucağıma aldım. Hiç sıkıntı yapmayın kafaya takmayın kisti. Doğumdan spnra da kayboldu benimki.