Bilosmusnaz aa bilmiyorum ki canım acaba kargo ücreti falan toplam mı tekrar 130 oldu. Ben mont aldım 170di fiyatı 140a düştü ama kargoyla 152 ödemiş oldum kartla ödeme yaptım eğer kapıda ödeme olursa 7 lira mı ne ordan da alıyorlar yani yine 20 liradan fazla tutuyor kargo seninde böyle olabilir mi