mom554654 Kızım 11 aylık. Daha önce ek gıda sürecini çok güzel geçirdik. Şimdiye kadar hiç yemek problemi yaşamadık qma artık üç dört haftadır ne versem ağzının içini eliyle karıştırıp ya kafasına sürüyor ya yere atıyor. Ne desem yok oyun oynuyor sanki yemekle. Enerjim tükendi. Çok üzülüyorum. Ne yapabilirim?
Omom mom554654 😌 oyun oynuyor işte evet. Öyle BÖyle keşfetmeye çalışıyor. Tadını alacağı kadar verin sıkılınca zorlamayın. Elbet alışacaklar. Benimki de 10 aylık. Bir iki kaşık veriyorum istemediğinde tepki vermiyorum
hayal24 mom554654 aynı durum bizde de var malesef 11ayına kadar çok güzeldi şuan 15aylık dediğiniz gibi elini sokup ağzından çıkarıp atıyor sakin kalıyorum yapacak hiçbir şeyimiz yok 😣😅
Annis-ogul mom554654 bunda üzülecek birsey yok ki bnm bebegim de tam olarak aynısını yapıyor 13 aylik olduk ama devam ediyor .yapacak birsey yok hem oynayıp hem yesin .tüm kiyafetler leke oldu ama sağlık olsun
mom554654 Omom zorlamıyorum zaten. Soğur yemek işinden diye korkuyorum ama yememesi üzüyor beni çok. Doktorumuz günde beş öğün yemeli bu yaştaki çocuk dedi. Eti sebzesi yumurtası beş öğün olmalıymış. Bir güne beş öğün nasıl sığdıracağım onu da anlamadım.
Omom mom554654 ben de sığdıramıyorum. Hatta sebze hiç yediremiyorum nefret ediyor. Ama doktoru bu kadar katı değil. Zorlamamam yemese de üzülmemem gerektiğini söylüyor öyle olunca rahat ediyor içim. Bir şekilde tadımlık yiyor doymasa da anne sütü ile karnı doyuyor. Bence kendinizi üzmeyin zamanla alışacak
Minis Her bebegin yaptığı normal bir durum. Bizimki ağzından çıkarıp bize yedirmeye çalışıyor, sağa sola buluyor. Mama sandalyesi dışında eline bi şey verirsem hali koltuk her yeri silmem gerekiyor. Normal olduğu için de kızmıyorum 🤷🏻♀️