ceyhunun_annesi Dua edin hafif geçsin nolur hiç kolay gecireni duymadım korkuyorum 😬 2 saat sonra mı emzireyim ilk dozda hemen emzirdim ama ikinci ağır geciyomus heralde 2. olanlar kaç saat sonra emzirdiniz ??
Lulemom ceyhunun_annesi iki dozu da Lohusayken oldum eve geldim emzirdim. Hiç bi yan etkisi de olmadı. Ne bende ne bebekte
Gullcann ceyhunun_annesi Her iki dozda da hemen emzirmistim oğluma antikor gecsin diye. İkisinde de ne ben ne de oğlum hiç bir sorun yaşamadık üstelik ilk dozda oğlum 45 günlüktü 2. de daha 2 ayı yeni gecmisti
Gamzeburkan ceyhunun_annesi ikisindede çok kolay geçti abartıyor bazıları hafif kol agrisi oldu sadece asidan çıkar çıkmazda emzirdim.
Toprak_2019 ceyhunun_annesi bendeoldun iki ay falan oldu ama ilk aşida kolum çok kötü oldu kaldıramadım iki gün ama ikinci dozda hiçbir yan etki yapmadı Allaha şükür inşallah sende de olmaz geçmiş olsun
Alminazli Duy o zamn 2.dozunu oldum hemencecik de emzirdim hicbi problemim de olmadı hatta kolum bole cok hafif ağrıdi o da bence kızımı kucağımda taşımaktan bence 😂
ceyhunun_annesi Alminazli Lulemom Gullcann Gamzeburkan Ilk dozda bende de kol ağrısı oldu sadece baska yan etkisi olmadi ama bunda cidden korktum oyle seyler duydum ki bobrek rahatsizligimi hastaneye yatanı mı ararsın ağır yan etki yapmış kımisi hala kendine gelememiş bebekten dolayı korktum bende
ceyhunun_annesi Toprak_2019 benim şimdi başladı kol ağrısı ona raziyim da daha ciddi yan etkileri olmasın insaalah
lalbg ceyhunun_annesi valla ben hiç sorun yaşamadım ve hemen emzirdim. Ne aşıymış arkadaş tetanoz aşısı beni süründürmüştü😂
ceyhunun_annesi lalbg ya bende 1. Dozda sorun yaşamadım ama 2. Içın çok korkuttular böbreklerinden sıkıntı yasayan varmış hastaneye yatan serum yiyen neler neler duydum, çok şükür şimdilik bi sorun yok iyiyim kol ağrısı var sadece