Merhaba, kızım 3.5 aylık 14 gündür kaka yapmıyor. Sadece anne sütü ile besleniyor. Dr ile görüştük rahatsızlık vermediği sürece müdahale etmeyin dedi. Bizde daha öncesinde de Dr un bu önerisini dikkate aldık zamanla yaptı kakasını. 11 gün yapmadığını da gördük ama 13 gün olunca Bi korktum. Sizinde başınıza geldi mi korkuyorum bağırsaklarında sıkıntı mı var diye