Tued 4 yildir arnica pika kullanıyorum son 2 yildir parca alıp takmaktan canin cıktı para para paraaaa. Çekiş gücü orta ben söyle fiyatı maksimim 800 olan ama performansı çok iyi bir süpürge tavsiyesi istiyorum kizlar
Dorukmustafa Tued ben arzum almıştım ama iyi değil tavsiye etmiyorum. Eğer eve yardımcı alma imkanınız oluyorsa, ona ayırdığınız bütçeyi Robot süpürge için kullanmanızı tavsiye ederim.
Leylaozel Tued arzum fakir Arnica önermiyorum bende illallah ettim fantom dik süpürge aldım şuan günlük süpürmek için ideal hemde kaba kaba degilhafif
Tued mustafayamaninannesi karcher wd3 premium ıslak kuru var 600 düşmüş videolarını izledim ama aklıma takılan tek şey tiz torbalı olması ne kadar sürede bir bosaltcam bilemiyorum 15 lt gerçi
Leylaozel Tued haltal süpürgelerden iyidir valla iyi yapmışsın heryeri rahat süpürüyor çekim gücüde buyum supurgeyle ayni