Kızlar sinirim çok bozuldu kızımın odasına yeni halı almıştım daha taksiti bile bitmedi, ilk defa yıkamaya verdim yıkamadan halım bir türlü gelmedi oyaladılar hep dün akşam geldi ve halım ala bula olmuş çamaşır suyuna bastırmışlar sanki halının yarısından çoğu ala bula firmayı arıyorum kabul etmiyor hatanın bizde oldugunu halının öyle oldugunu söylüyorlar kabullenmiyolar, bunları nereye şikayet edebilirim yardımcı olursanız sevinirim