Mertecem biz de 14 ayligiz. 10 gundur falan her seye yuz ceviriyor. Toplassn 4 5 defa duzgun yemistir. Oncesinde her gun bi yumurta, 7 8 zeytin, yarim salstalik yerdi. Son 1 aydir bal tahin karistiriyordum kahvaltida en son 4 5 cay kasigi ondan yiyordu. Oglen uyumadan once bir kase yogurt, yogurdun icne ceviz rendeliyordum cam rendede. Uyaninca bazen corba yediriyordum yarim kase falan. Bazen yedirmiyordum emiyor zaten sik sik… aksamlari da kofte, yesil mercimekli bulgur pilavi, bezelye, pazili eriste, barbunya, nohutlu pilav , corba yani bunlardan ne varsa yiyordu. Et haslama falan da yiyordu ama su an yemiyor. Sehriye corbasina domates sogan sarimsak rendeliyordum ilik suyu atiyordum bitti yapaamadim . Tarhaba corbasi icerdi,. En sevdigi yogurda bile yuz ceviriyor kuru nane attim oyle yedi birkac gundur. Nane nane diyor yavrum 🤣 dokmesine minciklamasina izin veriyorum yesin diye. Bastan beri veriyordum gerci izin her yemek sonrasi banyoluk oluyorduk hatta bi sira 🤦🏻♀️ yemeyince cok zor oluyor… meyveyle arasi yok bastan beei bi tek seftali yiyordu o da hoc guzeli denk gelmez oldu… erik kaynatiyorum kivamli erik suyu iciyor bu sira. Daha kucukken avokado muz karistiriyordum yogurduna yiyordu ama simdi karistirirsam yogurdu da yemiyor. Eksi seviyor biraz corbasina limon sikinca daha guzel yiyor.