yusufeymenlizamanlar bende sezeryan oldum daha iyileşmen için zaten çok erken ben bebeğimi bile beşikten alıp geri yatıramıyordum 2 haftaya hiçbirşeyin kalmaz ayaklanırsın bu çok çok normal bir durum canım hiç kendini üzme bunlarındüşünme sütün gelmez yoksa benimde sonradan gelmişti
iyileştikten sonra onun her şeyiyle ilgilenmen anlatılmaz bi duygu 🥰
ben 19 yaşımda anne oldum çok şükür herşeyiylede çok güzel ilgilendiğimi düşünüyorum
aslına zaten herşeyi sana o öğretiyor hiç moralini bozma iyileşmene bak
her anne bebeğine yeter 🥰🥰