Dişçi asistanlığı yaptım bir de 3 4 tane kanal var dişlerim de diş çekiminden kolay içiniz rahat olsun 1. Seans 2. Seans şeklinde yapılıyor uyuşturuyorlqr zaten hissetmiyorsunuz bile 2. Seans da uyuşturma olmuyor aksi bir durum olmadıkça hemen doldurup kapatıyorlar ilkinde kanallar açıldığı için uyuşma zorunlu 😌geçmiş olsun