Merhaba anneler,
Bebeğim 10 aylık diyebiliriz,2 hafta kaldı.2 ay öncesine kadar yatağına koyduğumda uyuyan bebeğim son bir haftadır gündüz uykularını uyumuyor uyusa bile yarım saat uyuyor.Daha öncesinde 3 saat gindüz uykusu sonra da akşama doğru 1 saat uyudu,şimdi hiç uyumuyor.Gece uykularımızla ilgili bir sıkıntımız yok ama sabahları 5 de ağlayarak uyanıyor sonra kucağa alıp sakinleştirince uyumaya devam ediyor.
Ne yapacağımı şaşırdım,sıçrama da da değil,dişleri çıkmadı henüz bu kadar uzun sürer mi ki?
Çıldırmak üzereyim lütfen akıl verin.🤯
Teşekkürler,Sevgiler♥️