İnternette anne sütü ariyolar bulunduğum ilde kadın 67 hasta 3 kişiden bulmuşlar günde 1 fincan içmesi lazımmış içimden vermek geldi sizde hata mı yapıyorum sütüm aman aman çok değil ama az da değil yani sizce vermeli miyim birine şifa almak isterim ama kızımın da rızkı diye düşünüyorum fikrinizi almak istedim