Kızlar napıcam ben? Blw deniyorum eline alıp mıncırıp atıyor her şeyi ağzına götürüyor yemek olduğunu anladığı şeyleri asla götürmüyor ve yemiyor. Kaşıkla kendim yedirmek istiyorum asla kaşığa ağzını açmıyor, kendini kitliyor, napacağımı şaşırdım, sadece devam sütü içiyor ama 9,5 aylık bebek en kötü 3-5 kaşık olsun yer bizde o da yok, çok üzülüyorum kilosu da az zaten benim gibi olan var mı