Mete-35 ben doğdugundan itibarem 19 aylık olana kadar hep aptamil kullandım doktor tavsiyesiyle hiç sorun yaşamadık biz ne gaz ne kabızlık hiç yaşamadık ama bu mamalar bebeklerin bünyesine göre değişiyo deneme yanılma yoluyla bulacaksınız artık iyi geleni.Bide bizim doktorumuz aptamil ve bebelacın içerik olarak aynı oldugunu söylemişti nekadar doğrudur bilmiyorum