Kızlar kızım 16 aylık oldu saçları baya uzadı. Önceden müslinle kurutuyordum zaten hava sıcak olduğu işin kuruyordu şimdi kurulamaya çalışıyorum ama kurumuyor ıslak kalan yerleri oluyor. Saç kurutma makinası kullansam sıkıntı olur mu ? Siz napıyorsunuz ?