Kızlar kızım 8 aylık olcak bayadır tek tek veriyorum ben herşeyi topluluktayken yiyor ama evde tekken yemiyor yumurtanın her türlüsünü denedim. Peynir çeşitleri olmaz zaten süt alerjisi var. Dün 1 pankeki 2 saatte yedirdim. Bide uğraşıyorum hazırlamaya. Bugğnde patates haşladım patatesli omlet yaptım yok yemiyor eline verdim heryer mafoldu iyi dedim olsun yesin yiyor bi baktım hepsi ağzında yutmamış gülsemmi ağlasammı? Zaten diğer öğünleride çorba muhallebi falan yatırarak veriyorum bu bebeler neyine güveniyor böyle acaba?