Kızlar merhaba, oğlum 3 ay sonra 3 yaşına giricek bu aralar herşeye ağlar oldu hep kendi istediği yapılsın istiyor hep onun dediği olsun istiyor yapmasak başlıyor bagıra bagıra ağlamaya elindekilerini atmaya başlıyor güzelce neden istediğini yapamıyacağını anlatıyorum ama nafile dediği olana kadar ağlıyor şaşırdım kaldım. nerde yanlış yapıyorum tamam gelişim çağında onun farkındayım. Ama bunun bi çözüm yollu yokmutur sizde durumlar nasıl?