Kızlar kaslarda olan bir enzimmis bebeğim 14 aylık cm değeri yüksek çıktı onun için nöroloji ye ginderiyor gideceğiz inşallah ama bebekleri olan bayanlar çok değeri hakkinda bir bilginiz var mı acaba bana yardımcı olursanız çok com sevinirim ya kafam karıştı anlamadım bir şey