NurY . Bazı Doktorlar süte hiç bir zaman ihtiyaç yok diyorlar faydalı değil aksine zararlı ( zararını da okudum ) bazılarida çok faydalı kemik gelişimi boy kilo falan falan işte siz ne düşünüyorsunuz ben çok ikilemde kaldım
NurY serebro Evet doğrudur . Süte hiç ihtiyacımız yokmuş aslında dediğim gibi bazı Doktorlar öyle söylüyor hiç verilmemesi gerekirmiş . Bilmiyorum kafam karisti
serebro NurY süt yerine süt ürünleri daha faydalı bende öyle okudum hep o yüzden peynir kaşar ayran kefir vs vermeyi daha çok tercih ediyorum