Dogabebekkk Kızlar bebeğim bir yaşına yeni girdi möllers balık yağı çok duydum kullanan var mı ve ne kadar kullanıyorsunuz 1 yaş için memnun musunuz iştah açıyor mu bilgi verirseniz sevinirim
Poncikannesi606 Dogabebekkk biz Bi 7 gündür falan kullanıyoruz. Doktor tavsiyesi ile bir tatlı kaşığı akşam yemeğinden sonra veriyorum. Onun yanında vitagil isimli Bi vitamin daha var onu da sabah veriyorum. Bilmiyorum ondan mıdır yoksa açılacağı vardı da mı açıldı ama baya baya yemeğe başladık. İnşallah böyle devam eder 🥲🥲