Kızlar işe başladım 6 gün oldu kızım 7 aylık annem bakıyor hergün süt sağıyorum ama içmiyor sütü. Biberon kullanmadık hiç onunla oyun oynuyor kaşıkla verdik oda olmadı alıştırma bardağıyla verdik oda olmadı aç ama sütü içmiyor. Süt içmeyince yumurta yoğurt veriyor annem onu yiyor. Gün içinde sadece onunla duruyor ben işten gelene kadar ikinci öğünü de yemiyor napıcaz şaşırdık önerisi olan var mı