Bal-annesi kızım 4. Ayında. Doğduğu ilk zamanlar sürekli göğüs ucu yarası ile can çekiştim ne aldıysam sürdüysem fayda etmedi. Sonunda da mastite çevirdi. Ucu iltihaplandı. Genel cerrahiden mastit için antibiyotik tedavisi aldığımdan beri yaralar ve hassasiyet bir anda kesildi ve yaklaşık bir buçuk aydır hiç yara olmadı. Tavsiyem göğsünüz içinde yanma sertik ya da gğnlük hayatınozı rahatsız eden durumlar varsa gidin tedavi olun kurtulun işkence çekmeye gerek yok gümüş kapak hiç kullanmadım kalkan kullanmama rağmen yaralar oluyordu o kadar temiz tutmama rağmen. Süt kalıntısında bakteri oluşumu çabuk oluyormuş. Lohusalık haliyle insan dikkat edemeyebiliyor. Ama aklınızda bulunsun.