Sisi Kızlar doğum parası yatmış ama hafta içi çıkamıyorum almak için. Cumartesi günleri açıkmı acaba bileniniz var mı?
Megemom Sisi 23 eylülde doğum yaptım benimde e devlette ptt kurum ödemeleri diyince çıkıyor ama sıfır tl yazıyor pttyi aradım biz bilmeyiz ödemeyi yapan kurum bilir diyor
Tinymom Bilgisi olan banada yardımcı olabilir mi ? Ben şu an oturduğum yerde değil farklı ilde doğum yaptım şu an bulunduğum il de doğum parası alabilir miyim?
Purpura26 Megemom 31inden sonra yatar 23 eylülse. Bende de 0 tl yazıyordu ama 2 ay sonra gidip çektim
Aysimao Sisi benim birinci daha çalışıyodum ben hamileyim diğer ödemeler yattı sadece o yatmadı teşekkür ederim canım
Sevenne Sisi yattıgını nasıl anladın canım ödeme aşamasında yazıyor bende hala tam 30 günmü geçmesi gerekiyor bide orda ne yazıyor yatınca bende bayadır ödeme aşamasında yazıyor gittim vermemişlerdi