Merhaba hanımlar bebeğim şuan 13 buçuk aylık. 12.ay aşılarına kadar hiç hasta olmadı. Aşıdan beri neler yaşadık bir ben Bi Allah bilir. Asla iyileşemiyor. Tam iyi oldu diyorum tekrar tekrar 😓 şimdi o tam iyi oldu dediğim vakitteydim ama iki gündür geniz akıntısı çoğaldı ve uyurken emerken aşırı rahatsız ediyo. Bununla nasıl baş edebilirim bu akıntıyı aspratörle çeksem düzelir mi. Bıktım artık doktora götürmekten inanın 1 aydır 10 defa gitmişisizdir 😫 kabus gibi