Yaşayan oldumu 🤔 hiç böyle olmamıştı bu zamana kadar ki aşılarında. Biraz sert ve şişmiş bacağı, aşı alan yeri Yani. 3 gün önce almıştı Oğlum. Ne zaman geçer acaba , böyle olması normalmi , doktora götürmelimiyim ?
oğlum huysuz değil, ateş de olmadı, gece de normal uyuyor ağlama falan da yok, eskisi gibi oynuyor yani. Aşı olan yerini kaşımış ondan olabilirmi acaba ne zaman geçecek