Ssc benim bebeğim 9,5 aylık son 1 aydır asla ağzını açmıyordu kaşık görse kitliyodu ağzını
Mama sandalyesi kullanmayı bıraktım kucağıma oturtup yediriyorum ve çizgi film yada çocuk şarkıları açıyorum o şekilde yiyor onun dışında asla yedirmiyorum
evet hiç sağlıklı değil ve zararlı biliyorum ama yememesinden daha iyi aç kalmasında nasıl yerse yesin derdindeyim
ama yemek dışında asla açmıyorum açtığım zaman yemek yemesi gerektiğini anladı bu şekilde rahatladım sadece yemek zamanı tv