Yakupuras Merhabalar, oğlum alerjik bir bebek o yüzden neocate mama içiyor ve sevmiyor çok zor içiriyorum günde 300 cc kadar. Günde 3 ana öğün 2 ara öğün de mama veriyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz kaç cc içiyor kaç öğün yiyor?
Yakupuras Selinglr keşke güzel olurdu biberon almıyor şırıngayla veriyorum. Gece verince çeviriyor kafasını