anayimbennana :) Hangisi okursa saglicakla otursun, sevsin bebis ins. Guzel guzel yemekler yesin ustunde :) … bir de bizler yemek yaparken falan da oyalaniyorlar aslinda simdi benimki 14 aylik 9 10. Aya kadar bazen 2 saat bile durdugu oluyordu onune bir seyler veriyordum ben yemek inanamazsin pasta falan bile yaptigim olmustu ozellile 8.ayi bi duruluyor sakinlesiyor sanmistim o ay oyle 2 saate yakin duruyordu. Sarki soyluyordum ya da aciyordum onunla kinusarak vs. 2 saat oturuyordu 1 saat de yemek yerken otursa gunde belki 4 5 saat uzerinde geciriyordu simdi durmuyor oyle ustunde tabii ama hani azicik rahat olsa iyi olur. 🌺🙋🏻♀️