Kızlar doğum İznindeyim şu an 2.03 ay sonra çalışmaya başlayacağım şu an bebeğim dört ay 12 günlük emziriyorum ve emzirmeye devam etmek istiyorum Sütümü sağarak verdiğimde bir azalma olur mu bebeğime bir sonraki gün yeterli olur mu Şu an sadece anne sütü veriyorum tabi ekgıdaya geçiş yapacağım ozamanlar ama Ana öğünü süt olacak şekilde yeterli gelir mi gündüz Sağım yapsam akşam ve gece emzirsm falan nasıl bir yol izlemeliyim yaşayan arkadaşlarımız yardımcı olabilirler mi