Baby-mom1 Kerembebek1 benim kusmadı ama emzirme öncesi veriyoruz doktorda eczacımızda o şekilde önerdi
Cansunare Kerembebek1 emzirme sonrasında verildiğinde gaz çıkarırken kusabiliyorlar o yüzden emzirmeden önce verilmesini önermişti doktorumuz.damlayı verip ardından doyuruyordum
asli87 Benim bebeğim kusmuştu hemde çok fena bir kere verdim o kusmadan sonra bir daha da kullanmadım resmen lapa gibi kusmuştu