Bu dolu dolu sütü olan arkadaşlar ne yiyip ne içiyorsunuz 🤔 ilk çocugum da da emziremedim sütüm yok denecek kadar azdı. Şimdi yine aynı şeyler olsun istemiyorum çabalıyorum ama yine mamaya başladık malesef 😐 4 gün önce doğum yaptım günde 3 kez bestlak damla, sabah akşam promalt içecek öglen komposto su ve süt yapacak her türlü şeyi yiyorum. Dereotu, havuç, tahin, kuruyemiş, rezene içiyorum vs. Ama yine sütüm çok az dün doktor kontrolü vardı adam kapıdan girer girmez bu cocuk çok aç nasıl aranıyor mama verin dedi öyle üzüldüm ki 😢 bunları yiyip içiyorum ama 2 yaşında da bir kızım var geceleri 2 3 saat anca uyuyabiliyorum gündüz zaten hiç 🤷♀️ nasıl yapıcam daha süt artar mı biraz konuşalım canım anneler zira şuan güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var