Kızlar biraz garip olacak ama hamileliğimde kaynanamdan gerçekten tiksindim ellerinden her yerinden gördükçe midem bulanıyordu şu an bebeğim ona karşı soğuk herkese gülen çocuk ona gülmüyor acaba hamilelikte tiksinti denilen şey bebeğe de yansıyor mu benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba Merak ediyorum