Kumsal-Arden Kızlar 3 gündür halsizlik,üşüme titreme mide bulantısı ve bugünde ishalim var. 2 gün önce test verdim negatif. Sonucun yanlış çıktığını düşünmeye başladım doğru sonuç için kaç gün sonra test verilmeli? Ya da bu belirtiler covid belirtisi dimi?
MeryeminAnnsi Kumsal-Arden ben bu belrtileri yasadiltan 5 gun snra yaptirdim.pozitifti ama mikrop da kapmis olabilirsn ondada auni belirtiler oluyo
Neriasel Walla test üzerinden 5 gün sonra tekrar test yaptırmanı öneririm ben kovid testi yaptırdım negatiftim 2 gün sonra tekrar hastaneye sezeryan doğum için gittim pozitif dendi hala pozitif bekliyorum bebeğime kavuşmayı.
Kumsal-Arden Neriasel çok geçmiş olsun Allah şifa versin sağ Salim kavuşun inşallah bebeğinize ❤️ Bend salı yaptırdım 2. Hangi gün yaptırsam kararsızım. 5 gün sonra yaptırsam çalışıyorum 2 gündür raporluyum iş yerinden sıkıntı çıkarırlar mı acaba diyorum. Gitsem pozitifsem oradakilere de bulaşır kafam çorba
Kumsal-Arden Eymntuba salı günü verdim bugün tekrar versem diye düşündüm ama erken o zaman dimi. Aile hekimi yarın ver demişti dün gittiğimde. İşe gitmiyorum kaç gündür sıkıntı çıksın istemiyoeum gitsem pozitifsem bulaşacak herkese bilemedim yani
Kumsal-Arden MeryeminAnnsi ya o kadar karışık ki soğuk algınlığıyla da benziyor. Anlamadım. Pazartesi lazere girmiştim klimanın açık olması odanın belirli sıcaklıkta olması gerekiyor dediler lazer sırasında. Orda Mı üşüttüm acaba diyorum ama şuan belim ağrıyor midem bulanıyor ishalim halsizim. Bugün gitsem erkense test için yine negatif çıkarsa insanlara bulaştırmaktan korkuyorum. 🥺 salı günü belirtilerim başladı bugün 3. Gün
MeryeminAnnsi Kumsal-Arden malesef bende sacm ıslak kaldi ustmu acmisim o yuzden usuttum herlde dedm covid çıktım.
Bilgekusunannesi Kumsal-Arden Bunlar gerçek kovitin belirtilrri değil zaten grip olmuşsun dur korkma 😉 normal grip olsan da testin pozitif çıkar zaten ki onların gerçeklik payına ben inanmıyorum
Kumsal-Arden Eymntuba Ases MeryeminAnnsi Bulutiko kızlar çok teşekkür ederim. Yarın yeniden test vericem. Hayırlısı artık yarın da negatif çıkarsa yapacak bişey yok
Bulutiko Kumsal-Arden ben hamileyken olmuştuk biz covid eşimin ailesiyle beraber o gece 7 kişiydik 5 kişi pozitif çıktu 2 negatif doktor bize negatif olmak imkansız hem belirtileri hemde o ortamda 1 pozitif varsa herkese bulaşmış demektir demişti yani testlerde yanlışlık oranı çok yüksekmiş yüzde elli demişti
Ases Kumsal-Arden Eşimdede vücut ağrılar vardı test verdi negatif çıktı bir gün durdu sonra tekrar test verdi pozitif çıktı
Meerve Kumsal-Arden ben aslında coranaydım ama ılk verdiğim de negatf tı daha kotu olmustum ucgun sonra verdığimde pozıtftim canım. Ama suan bir salgın donemı. Herkes nerdeyse senın gbı
Kumsal-Arden Meerve evet haklısınız belirtiler çok benziyor insan ondan kararsız kalıyor. Yarın yeniden vericem 4. Gün oluyor. Bakalım hayırlısı artık. Çok teşekkür ederim
Duygusss Kumsal-Arden Çok geçmiş olsun, eltimin oğlundan bize geçmişti kendisiyle görüştükten 4. Günün akşamı öksürük ama böyle gicikli kasintili hafif kuru öksürük başlamıştı gece 3-4 gibi üşüme ve eklem ağrısıyla uyandım sabah hemen test yaptırdım pozitif çıktı yani benim belirtilerim çıktıktan hemen sonra pozitif çıktı. Gripte olabilirsiniz tam mevsimi ama isterseniz tekrar test verin
Kumsal-Arden Duygusss evet mevsimsel hastalıklarla da karışıyor bazen sizinki gibi hemen çıkıyor bazen 4. 5. Günde çıkıyor. Yarın yeniden vericem garanti olsun diye . Yine negatifse zaten yapacak bişey yok. Çok teşekkür ederim ❤️🙏