Anneler 25 aylık kızım var balikesirde yaşıyoruz. Bugün kayinvalidem geliyor bir hafta bizde kızım da çok alışık kendisine. Eşimle bu haftasonu 1 geceliğine izmire kacalim gezeriz başbaşa vakit geçiririz diye dusunduk kızımı babaannesine bırakıp. Normalde de bakıcı ile kalıyor 4bucuga kadar kızım çalışıyorum ben de. Alisik yani aslinda babaannesinden yana da suphem yok miss gibi bakar. Ama yine de vicdanım benim biraz zorluyor hem bize de iyi gelir diye düşünüyorum bir yandan da sanki kızıma haksızlık gibi üzülür gibi hissediyorum napsam bilemem. Siz olsanız napardiniz 1 gece gider miydiniz?