Oğlum 3 ay 6 günlük ve ilk 2 aylıkken çok yiyodu asla doymuyodu (mamayla besleniyo) son zamanlarda yemiyo yememesi gerek dereceyi bitiremiyor bu sefer süresini uzatıyorum mamayı geç veriyorum yine bitirmiyo. Çocuk doktorumuza danıştım bana zaten senin çocuğun ayına göre kilolu sesi dedi fakat ben çocuğum zayıf demiyorum ama bu şekilde yememeye devam ederse zayıflicak ve ben ister istemez neden durup dururken yemediğini merak ediyorum aynı durumu yaşayan annelerimiz lütfen bi şey söyleyin🙏