Mutfağa zeytinyağı döküldü. Halının bir kısmı bayağ zeytinyağ oldu. Makina halısıydı. Attım makinaya yıkadım. Yeri sildim. Makinada zeytinyağı halının başka yerlerinede bulaşmış. Kuruyunca üzerinde gezince yağ lekeleri ayağımızdan zemine yayılınca anladık. Sonra internetten baktım. Karbonat tavsiyesi vardı. Makina gözüne deterjan ile karbonat koydum. Halının durumu artık daha iyi. Ama yer buz pisti. Karbonatla kaç kez sildim. Yok çıkmıyo. Ağzına tükürdüğümün yağı. Tiksindim resmen. Başına gelen var mı Allah için nasıl bi çözüm buldunuz kızlar. Acil bi tavsiye verin. Birimiz yerin kaydığını unutup kesin popomuzun üzerine çakılıcaz. Hayat memat meselesi oldu🤣 çözümü bulana çok dua edicem.